Sprutorna

Det är dåligt med uppdatering här igen. Tindra och jag bara gosar och myser, så vad finns att skriva om?

Jo, sprutorna igår.
Det gick bra, jättebra faktiskt. Inte alls så farligt som jag trodde. Trodde ju att hon skulle skrika och gråta och vara otröstlig, men nej, det fixade vi, både Tindra och jag, super bra! Hon fick en spruta i varje ben och sen fick jag ta upp henne, och trösta henne. Usch, usch, usch... Det är ändå riktigt jobbigt att se sin lilla tjeja så himla ledsen och ha ont. Mammas älskling!
Det gick i alla fall bra, trots att tårarna gärna ville titta fram även på mej. Jag fick ta med henne till ett rum och amma. Bästa tröst och smärtlindringen. Hon låg där länge, och tuttade. Hon kunde inte ligga stilla i början, tror att hon fortfarande kände lite obehag efter sticket.
Det har inte märkts en sekund att hon fått vaccin. Utan hon somnade igår vid 21.30 och vaknade vid 05.30 precis som vanligt! Inget extra gnäll eller gråt, bara vanliga glada Tindra. Det är skönt, att hon slapp bli sjuk.

Varför försvann sommaren? VART försvann sommaren? Snö, i maj? Blääääää...

Tindra mammas fina hjärta!


Kommentarer
Jennelie

Så sööt bild :D

2011-05-04 @ 09:01:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0