Mina doppresenter!

Nu kommer bilder på alla fina presenter jag fick på min dag!

Från mormors faster, Berit, fick jag ett bäddset till sängen:



Från farfars kompis Carina, och hennes barn Jennifer och Jocke, fick jag
ett set bestick och ett set med mugg och tallrikar.



Från min fadder, Nikki, fick jag ett armband:



Från min fadder Olle och hans familj, fick jag en smyckesask med ett halsband med månadsten
och en fotoram att sätta in bilder på mej från mitt första år. 1 månad, 3 månader,
6 månader, 9 månader och 1 år :)




Från mormors kusin Felizia och hennes familj fick jag ett halsband med bricka,
med mitt namn ingraverat på.




Från min gammelfarmor och gammelfarfar (mammas sida) fick jag 500kr


Från min gammelmormor och gammelmorfar (mammas sida) fick jag
ett brev. Det stod att jag ska få en bumbostol med bord, men det hade
inte kommit hem än, på posten. Så jag fick ett brev så länge!


Från min "gammelmoster" (mammas moster) med familj, fick jag en liten servis.


Från min pappas kusin Jhonny och hans tjej, fick jag 2 bodys, 2 klänningar
och 2 par byxor.






Från farfar, och även Carina, fick jag en fin lära-gå-stol!


Från pappas kusin Joanna och min syssling Leo fick jag ett halsband med
en rosa fjäril.


Från våran granne, och fotograf, Josefine fick jag en bok med bilder
från när mamma va gravid och på mej. Det stod även lite citat från inlägg
som mamma skrivit till mej på bloggen!


Från mormors kompis Marina och hennes familj fick jag en kofta och
ett par "hängslebyxor", och även en handduk med pippi på.




Från moster Mikaela med familj fick jag en body och ett par hängslebyxor
och en leksakshund som piper om man trycker på benen.


Från mormors kusin Natta och hennes son Ellioth fick jag ett halsband
med månadssten.




Från Zdenka och Jana fick jag en "smyckesask" med ett litet armband i
och ett halsband med en bricka med mitt namn ingraverat.


Från Annelie, Ingvar, Robin och Emelie fick jag ett halsband med ett hjärta


Från Birgitta(Pierres mormor) och Clas fick hon ett halsband med månadssten




Det va alla mina fina presenter! Tack så mycket, jag är jätte glad!

Mamma fick en bukett med rosa rosor från mej i morsdag present. Och av pappa fick hon också blommor!
Men dom har hon glömt ta kort på.

Kramar från Tindra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0