Bilder

Hej! Jag har inte lyckats ta bilder på lägenheten...

Men mååååste visa lite bilder på min fiiina Tindra! <3
Här ligger hon o sover, i kläderna hon fått av Emmy och Johanna:


Här sitter hon nöjd och glad i sin bumbostol:


Jag ska fixa bilder på lägenheten. Men det får vänta tills jag fått tag i laddaren, den är kvar i tuna :)

Nu ska jag gotta mej lite med godis och chips. Borde gå till affären, men är inte så sugen på att väcka Tindra, klä på henne, stoppa i vagnen, gå till affären, gå tillbaka, ta upp henne ur vagnen, ta av henne kläderna och lägga henne i sängen igen. Nae, det får vänta tills imorgon :)

Kram så länge!


Kommentarer
Johanna

Va fin hon blev i kläderna! :D

Saknar er och längtar tills klockan blir slagen så vi kan komma ;)

2011-06-06 @ 09:40:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0