Dåligt av mej!

Trots att jag lovar, dag efter dag, att ta bilder på lägenheten så händer det aldrig... Idag har jag något att skylla på i alla fall!
Tindra har varit klängig och gnällig, så hon har hängt på mej för det mesta. Tillomed när jag lagde mat förut. Känner inte igen henne alls nu :(
Men ikväll fick jag ge henne en panodil, för hon va fortfarande varm. Nu när jag känner på henne är hon sval och skön, så visst hjälpte den. Och hon somnade ju efter ett tag.
Jag har en fläkt nu också ju :D Sköööönt som bara den! hihi

Imorgon kommer Michelle på besök :) Mysigt!

Jag MÅSTE TA BILDER PÅ LÄGENHETEN, typ.... NU?!?


Kommentarer
michelle

lilla tindra :( hoppas hon är bättre imorgon :)

<3 <3



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0