Heeej!

Hej i den fruktansvärda värmen! Det är så skönt att det är soligt och varmt ute. Meeeeeeeen (!) när det är lika varmt inne är det INTE roligt alls! Första dagarna va det rätt svalt här inne, men nu är det riktigt HOT!
Tindra gillar det inte alls. Plus att hon hade feber idag... Antagligen är det en tand som busar med henne, för tandköttet är lite svullet, och ger man henne kallt vatten i flaskan biter hon tag i nappen. Det är säkert super skönt! :) Man får ju inte titta så noga, för det ska bara tuggas och tuggas. Så det är riktigt svårt att se!
Mamma va här förut. Tindra blev världens gladaste när hon fick se sin mormor! Hon saknar dom nog allihopa. Det gör jag också... Speciellt att sitta i soffan på kvällen, när Tindra somnat, ta en kopp kaffe och prata med mamma. DET saknar jag! Men som min kära lillebror sa till mej idag "Du vänjer dej". Och det gör jag nog. Men rastlösheten kryper i hela kroppen på kvällen när det är helt tyst.
Jag har suttit på balkongen och ätit lite kvällsmat. Det är super skönt ute nu! =)
Jag har lyckats bränna mej på armarna. Då satt jag bara i skuggan igår, och idag va jag nog inte i solen mer än en timma. MED solskydd 30 på mej. Kanske jag tillomed kan bli brun genom kläderna? Känns lite så i alla fall!

Imorgon ska jag köpa mej en fläkt att ha dom varma dagarna. Så att Tindra slipper bli helt dy blöt av svett!


Nu kanske jag borde sova.
Imorgon ska jag försöka ta lite bilder om jag kommer ihåg det!

Kraaam! =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0