En trött tjej och en irriterande värme!

Tindra var riktigt trött idag. Delvis av denna irriterande värme, och delvis av utflykten vi gjort idag. Vi var nämligen i virserum idag, hos Jennelie. Tindra, min fina lilla tjej, tycker inte om att vara med på bild(i alla fall inte med leende på läpparna). För så fort kameran kom fram försvann det vackra lilla leendet från hennes små, söta läppar. Men bilderna blir vackra även utan det lilla leendet. Hoppas att jag kan visa lite bilder imorgon, Jennelie skulle skicka lite bilder då.

Värmen är dum, helt enkelt riktigt elak enligt lilla Tindra. Den gör en svettig, törstig och trött! Det är alldeles för varmt för lilla kroppen. Hon är helt slut om dagarna, men ändå med ett stort leende. För hon blir ju faktiskt aldrig arg. Jo, när hon inte får mat i EXAKT rätt tid, hihi :)
Sötfia♥



Imorgon blir det en sväng till stan. Hoppas på en mjukglass på sibylla också ;)

Nu ska jag sova, för även jag är helt slut efter dessa varma dagar!

Kram! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0