Älskade du, Tindra!

3 hela månader, 1 vecka och 4 hela dar.
Så länge har du funnits hos oss nu, älskade Tindra.
Det är otroligt att du nyss låg i min mage och sparkade och boxade mej.
Nu ligger du istället i din säng och sover, alldeles perfekt är du.
Ditt leende är så himla vackert, Tindra, helt underbart att se.
Tänk att du för ett år sedan bara var en liten prick i mammas mage.
Nu är du en stor, fast ändå liten tjej.
Det var så självklart när du kom upp på mammas bröst, att mamma väntat på just dej.
Vilken tur mamma har haft, vilken lycka mamma fått uppleva.
Viklet underbart liv vi kommer få.
Allt som gjort mamma illa har varit så värt det.
För mamma fick det bästa, lilla Tindra, mamma fick dej!
När allt är nere i botten, kan du ALLTID få mamma glad.
Du är som solen, du lyser, du värmer, du behövs i mammas liv.
Min stora tjej.
Dom här 3 månaderna har varit dom bästa, dom finaste.
Går knappt att förklara vad man menar med kärlek till sitt barn.
Den är obesrivlig.
Men den är oslagbar!
Vi kommer att gråta tillsammans, skratta tillsammans.
Men vi skiljs ALDRIG åt, Tindra.
Mamma är ALLTID här för dej.
I alla lägen.
Precis som din mormor och morfar ställt upp för mej.
Precis så kommer jag ställa upp för dej.
Fast jag kommer göra det på mitt sätt.
Jag kommer göra det för din skull.
Du är det bästa.


Mamma älskar dej enormt mycket.
Min fina, underbara och alldeles perfekta dotter.
Tindra♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0