Nu är vi hemma! :)

Japp, nu är vi hemma. Eller ja, vi kom ju faktiskt hem igår. Men varje gång jag skulle ge ett försök att blogga kom nått ivägen! 
Det har varit otroligt mysigt i Norrköping, och himlans kul! Vi har ungefär bara legat i sängen och gosat och tagit massor kort på mitt lilla troll! Jag har i alla fall lärt mig att använda photoshop lite, men är ju inte otroligt duktig :)
Hon är ju så himlans snäll, Tindra, så Micka och de andra vi träffade blev ganska förvånade! Tindra somnade vid ungefär tolv varje kväll, och sov till sju tiden. Hon gråter ENDAST när jag tar föööör lång tid på mej med att fixa för matning, men knappt att hon gråter ens då! I lördags var vi på nån typ klädbytar grej, med bara barn kläder. Det var super roligt, fanns massor som man kunde titta på. Och Micka hittade riktigt mycket kläder till sin lilla Izabelle! Efter vi hade varit där, blev det en promenad i det helt UNDERBARA VÄDRET! Så himlans mysigt att det äntligen börjar bli lite vår väder! Fast här hemma i Vimmerby var det ju rätt mycket snö kvar! Ja, och igår åkte vi hem. Lite tråkigt, men vi var ganska saknade här hemma. Saknade av både mormor, morfar, moster, morbröder och så självklart pappa!
När vi kom hem igår kom Tindras pappa, pappas kusin Jhonny, farfar och faster Jana :) Så lilltjejen hade massor av kramar att få igår!
Det var i alla fall jätte mysigt att vara i Norrköping! Och vilken himla cool känsla, att se och känna bebis i nån annans mage! Så coolt! Nu längtar vi massor efter att få träffa lilla Izabelle!

Har lite bilder som jag tänkte ladda upp också, men det får vänta ett litet tag :)
Kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0