Förlåt...

... att uppdateringen suger här! Ibland glömmer jag bara bort att bloggen finns. För i första taget var den till för mej själv, mina tankar och allt sånt, som jag sen skulle visa Tindra när hon blev gammal nog att förstå. Men sen hittade så många hit så jag gjorde den mer offentlig. Men nu känner jag mej nästan tvungen att skriva här.
Men jag vill i alla fall bara skriva när jag känner att jag har nått att skriva om, annars blir inläggen bara trista och inehålls lösa...

Tindra har ju i alla fall blivit hela 6 veckor gammal! Och igår var vi i Norrköping igen, bara över dagen :) Det var ju mysigt det också! Micka har bara ungefär 5 veckor kvar nu! Sen kommer lilla flickan, så spännande!
Vi har börjat planera dop, datumet är färdigt och nu planerar vi mat/tårtor och vilka som ska bjudas. Det är svårt det här med dop, så mycket att tänka på. Självklart vill jag ju att det ska bli otroligt fint för Tindras skull! Hon ska ju få det bästa! :)

Idag är det dags för BVC igen :) Undrar hur stor hon har blivit nu, våran lilla trollunge :)

Jag skriver igen, när jag har nått att berätta, precis som jag skrev.

Kram :)



Kommentarer
Anonym

vad ska Tindra heta? kan du inte skriva ett inlägg om vad du tänker kring dopet!!

2011-03-22 @ 20:01:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0