Fint väder :)

Det har det varit flera dagar i rad nu. Jätte fint väder! Så skönt, snart är snön borta, snart är det VÅR! :)
Tindra har precis haft världens hicka. Hon är rätt irriterad när hon har hicka, hon stönar och knölar. Men riktigt söt i alla längen den här tjejen :)
Frågan är om Tindra inte är lite känslig mot mjölken ändå, för idag drack jag mjölk vid frukosten och då fick hon prickar efter amningen nu i eftermiddag. Jag ska nog ta bort mjölken helt nu. Fast jag blir ju sååååå himlans sugen ibland! :) Men allt för att Tindra ska slippa dessa prickar!

Vi ska till min moster idag. Sova där tills imorron :)
Här är det sjukhus mottagning kan man tro. Alla är dåliga utom jag och Tindra :) Jag är lite tjock i halsen fortfarande men ingen fara ju. Mamma åkte på kurs idag, fast att hon var tjock i halsen. Hon kämpar på med dom där tänderna och borren hihi :)

TindraBus:



Söt unge :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0