En unge i minuten

Hallå, en fråga till er som fött barn!

Får ni som "värk" i magen när ni ser förlossningsprogram? Svara gärna :)

Det får jag faktiskt. Jätte konstigt, men jag känner det, som värkar. Rätt tufft tycker jag! Och när kryst värkarna kommer håller jag liksom andan, haha jätte konstigt, men jag lever mej verkligen in i deras situation och känner igen allt. Det är riktigt häftigt! :D

Nu kollar vi på Big Brother. Tindra verkar inte gilla det, hon somnade så fort det började! :)

Kram :)



Kommentarer
Mikaela - mamma till Viktor <3

Jag börjar gråta :D Haha. De där hormonerna har nog bestämt sig för att stanna hos mig!

2011-03-22 @ 20:36:21
URL: http://mikaelalindebrand.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0