Dag 8 – Ett ögonblick

Äntligen på dagens :)

Ett underbart ögonblick är det som jag vill dela med mej av! Det vackra ögonblicket då min älskade dotter kom upp på mitt bröst för allra första gången! Den otroliga känslan av att äntligen få träffa den vackra lilla människan som legat i min mage i nästan 40 veckor! Den finaste skatten man kan få här i livet, vårat barn, våran dotter! Det ögonblicket kommer jag alltid ihåg. Jag sa till mamma med tårar i ögonen att nu är hon här, mamma nu är hon här. Och älskade Pierre klippte navelsträngen och dom torkade av henne, mätte och vägde henne. Hon fick blöja och lite kläder och mössa, rena filtar, sen fick Pierre hålla henne och vilken underbar syn! Det är det vackraste, jag lovar er det, att se den man älskar hålla i det lilla liv man skapat, för första gången! Så otroligt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0