Dag 3 - Mina föräldrar

Mamma
Min mamma heter Anna E M Henriksson. Hon är 38år gammal, född den 24 december. En liten tomtenisse :) Hon jobbar som tandläkare i Virserum. Hon är en underbar person och ställer upp för mej i alla lägen. Hon är väldigt glad och positiv, och hon har även en otroligt skämtsam sida som hon kan ta till ibland. Hennes fritidsintressen är nog att gosa med sitt barnbarn ;) hihi Min mamma är även riktigt duktig på att sjunga!



Pappa
Min pappa heter U Peter C Henriksson. Han är 39år gammal, född den 15 november. Han har jobbat som lastbilschafför och kört timmer i nästan 20år, men det var han trött på nu, så nu har han hittat på nått nytt som jag faktiskt inte är 100 på vad det är. Men man måste kunna köra truck i alla fall (a) haha     Min pappa är för det mesta ganska glad, men riktigt lätt irriterad(INTE roligt när man är gravid och full med hormoner och är likadan själv!). Pappas fritidsintressen är ULTRAS(Vimmerby Hockeys lilla klack). Min pappa är också duktig på att spela gitarr!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0