Dag 2 – Min största kärlek

Min största kärlek är min familj! Jag älskar dom allihopa så otroligt mycket! Min mamma som ställt upp så mycket under graviditeten nu till exempel. Hon har följt med mej hit och dit på ultraljud, abortrådgivning( :@ ), BM-besök, förlossningen(vid mina blödningar) och till förlossningen när det nu var dags! Hon har hjälpt mej att köpa grejer, och mamma och pappa stod faktiskt för vagnen vi köpte! Mina syskon som är så söta med lilla Tindra och gärna byter blöja och gosar med henne(Ibland så mycket att jag inte får chansen om jag inte säger till). Jag älskar lilla Tindra som är en så snäll tjej och låter mej sova på nätterna med bara en endaste matning. Hon är så underbar! Jag älskar världens finaste Pierre som ställt upp för mej så gott han kunnat under graviditeten, och nu efter varit söt och go'. Jag älskar dom allihopa massor! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0