Dag 1 – Om mig

Jag heter Amanda M K Henriksson och är 17år gammal. Jag är född den 21 juni 1993, på Västervik Sjukhus.
Jag bor i Tuna med min familj, som består av mamma Anna 38år, pappa Peter 39år, lillebror Filip 16år, lillebror Albin 14år, lillasyster Elvira 10år, "lillebror" Johannes 16år och sen världens vackraste dotter Tindra 1 månad gammal, och världens bästa pojkvän Pierre 18år! Jag älskar min familj massor, dom ställer upp och hjälper mej mycket! Jag har en riktigt knäpp katt, Mini, som gillar både paprika, tomat och baban. Det bästa som finns är att ligga på soffa och gosa med min lilla tjej!
Nu är jag mammaledig, men hoppas att jag får börja skolan igen till hösten! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0