7 veckor gammal nu!

Tiden försvinner på nått konstigt sätt, när man har barn, när man vill minnas varje sekund och inte missa något alls! Ihhhuuuuu, :/
Igår blev hon hela 7 veckor gammal lilla Tindra! Hon utvecklas ju så snabbt nu, och det känns som man missar allt om man inte är där HELA tiden!
Min syster kom med en smart lösning, att sätta upp kameror i hela huset, på alla väggar, flera tusen små. Hihi söt ju, men hur skulle det se ut? ;)
Hon är nu 58cm lång och väger nästan 5000g! Hon är jätte stark i nacken nu och orkar hålla huvudet uppe lååånga stunder.
Jag hänger inte med i farten, känns som igår med förlossningen och graviditeten!
Det är nog inte många som längtar tillbaka till förlossningen, men jag tyckte att den var underbar! Det gjorde ont och det var ju jobbigt, men jag tyckte det var så underbart!

Nu sover lillan på mormors säng, så jag ska fixa lite! Blir lite bilder senare :)
Kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0