Fyfan

Fyfan för dom som frågar Hur är det med magen? Hur är det med bebisen?!!!!

Jo men tack din jävla idiot! Jag mår jättebra, jag har inget att klaga på! Jag har inte ont i ryggen, inte ont i höfterna. Jag är inte trött på att vara otymplig och fet. Det är jätte skönt med en spark i revbenen, eller ett knä som nästan skär upp magen. Jag är gärna gravid en eller två månader till. Kanske hela livet? Jodå visst det vill jag gärna vara! Jag har verkligen inget att klaga på. Nae, allt är perfekt! Det kan inte bli bättre. TACK FÖR ATT DU FRÅGADE!

Mmm,,, så är det! Jag kan väl för fan inte svara på om bebisen mår bra. Jag hoppas ju att hon gör det. Och det antar jag att hon gör, eftersom hon stannar?? Det är väl lite trångt, men hon klagar ju antagligen inte...
Jätte gulligt att ni frågar, men bebisen är INTE den person som är GRAVID!


Mamma älskar dej TindraBus, det är inte det! Självklart måste du må bra! Men ibland struntar alla i oss mammor, och bara bryr sej om lilla bebisen. Det är det som är grejen. Vi behöver också en tanke ibland!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0