Våran dag

Det började med en super bra natt. Tindra vaknade en gång vid 1 och sen vid halv 6. Så duktig! :) Sen slumrade vi till på soffan till klockan halv 10. Då gjorde vi oss iordning för en sväng till stan. Vi hittade lite smått. Bland annat en BH till mej som var VÄL behövligt måste jag säga. Har nu storlek F i BH:n. Det är INTE dåligt! haha
När lillan blev hungrig gick vi hem till hennes gammelfarmor och matade och gosade. Det slutade med en ned bajsad bebis OCH mamma... haha lilla hjärtat! Så jag fick springa runt i bara leggings och jacka på ica när det skulle handlas ammningskupor, för dom går också åt! Mjölk är det inte dåligt med. Finns väl för ett par barn kan jag tro!
I eftermiddag kom hennes pappa och farfar, farbror och pappas kusin på besök. Och ikväll har hon fått ett bad av mamma och pappa. Det gillades nog :)
Nu ligger hon hos moster och sover så gott, ny badad och mysig. Hon är så fin min lilla tös!
Vi ska titta på melodifestivalen nu i alla fall!
Kram på er!

Farfar, farbror och lilla Tindra!


Moster och Tindra.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0