Stora tjejen

Idag var BVC här på hembesök. Lillan gick ju ner precis på gränsen till för mycket på BB. Från 3610g till 3245g. Men nu hade hon gått upp 305g på 3dagar! Så nu är hon stora tjejen igen på 3550g :)
Igår tog vi ju premiärturen med vagnen. Inget vidare för varken mej eller Tindra... Det blåste som jag vet inte vad, det tyckte hon inte var trevligt, och min rygg var helt förstörd när vi kom tillbaka. Så dom får vi vänta lite med, promenaderna som jag sett fram emot. Efter lite vila i soffan hoppade jag i alla fall upp och bakade bullar! Mums!(Och dom är nästan slut!) Sen kom Pierre och så blev det bara massa gos.
Inatt skulle jag byta en kiss blöja i mitt knä. Det slutade med en bajs i mitt knä. Hihi hon är för snäll hon!
Nu sover hon så gott, men det är nog dags för mat snart :)

Idag har jag för första gången, på säkert 5 månader, jeansleggings och en mindre tröja på mej. Känner mej riktigt fin! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0