Saknar!

När jag går in på det "gravidforum", som jag var inne på under graviditeten, och ser alla nya fina magar så där små och perfekta, då saknar jag att ha magen! Den var ju så mysig! Känslan av att känna någon som man aldrig träffat innan. Känslan av att känna dom små rörelserna. Kan man inte få ha barnet både på insidan och utsidan samtidigt??? Jag saknar att klappa tillbaka på magen när jag får mej en liten buff! Men jag vill inte att lillan ska vara tillbaka där inne! För samtidigt som det var så gosigt att ha henne i magen, så var det så läskigt att inte helt 100 kunna veta att hon hade det bra! Nu kan man se hela tiden att hon har det bra. Det är en trygghet.
När jag kollade på förlossningskliniken i förrgår tror jag det va, var det en liten bebis som föddes i vecka 24, en som föddes med outvecklade lungor och en som föddes med tarmarna på utsidan av kroppen. Då tänker jag att jag har haft sån tur att få en frisk och go' bebis, i "rätt" tid!
Men det är galet vad jag saknar magen!


Kommentarer
Mikaela - mamma till Viktor <3

Din mage var större än min - fusk :D

2011-02-26 @ 18:05:04
URL: http://mikaelalindebrand.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0