Nu är det snart sovdags! :)

Måste bara säga att det är kul att ni har kommenterat lite, då ser jag ju vilka ni är! Det är faktiskt lite intressant :)
Nu är det i alla fall snart sovdags. Tindra har varit vaken nästan hela kvällen, sen klockan 18 ungefär, så nu var hon sådär trött och gråtig igen. Vi skyller på hennes moster lite, som vägrar låta lillan vara om hon låter minsta lilla i vagnen =) Men nu somnade hon tillslut i alla fall, så vi ska lägga oss nu.
Jag har varit mamma i 4 veckor nu, men visst känns det som jag alltid har varit det! Allt flyter på så bra fortfarande, och jag älskar det verkligen såååå underbart.
Godnatt på er alla!
Kram från oss =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0