Nöjd och glad

Visst är hon det lilla tjejen! :) Så mysig.
Idag har vi haft fullt upp med besökare. Så lillan är helt totalt slut nu och sover så det knakar. Ibland hör man en liten snarkning också :) Först kom Pierres mormor och farbror Robin. Sen kom tant Jennifer och så var farfar Jiri här. Så hon har ju fått massor uppmärksamhet i alla fall.
Hennes farfar hade med sej lite kläder som han hade köpt. Några jätte smidiga pyjamasar som det var typ öppet på precis vid blöjan, så man slipper väcka henne varje gång. Sen en body och strumpor och mössa. Rosa med guld text på till prinsessan! :)
Nu ikväll har hon bara ätit och sovit, det var nog tröttsamt att ha så mycket besök på en dag. Jag har duschat en ordentlig dusch, för jag svettas verkligen inte mindre bara för att magen är borta. Men nu känner jag mej riktigt fräsch! :)
Tänkte visa upp min fina deg mage också. Inte så jättebra bild men man ser ju lite iaf :)



Och sen en liten snuttare!



Fick bara ett enda svar på vilka det är som läser min blogg egentligen, så jag frågar igen!
Vilka är ni?


Kommentarer
Skoogstrollet

Ja, idag är det jag som precis har hittat hit medan jag sitter och ammar. Nu ska jag läsa vidare.

Adelinn

jag k0llar in rätt ofta ;)

2011-02-05 @ 16:04:18
URL: http://adelinn.blogg.se/
L8i

Ibland är det jag, framför allt om jag har en vaken natt med Julian!

2011-02-07 @ 09:03:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0