Melodifestivalen...

Låtarna suuuuuuger i år eller hur? Japp!
Tur att man har en vacker dotter som ligger på armen och sjunger för en! Kärlek till henne! :)
Jag vill aldrig sluta titta på och prata med min lilla skatt. Hon luktar så gott, beeeebis!:D Att man kan älska någon på ett sånt här sätt och så otroligt mycket!
Hoppas att skruttan blir frisk ordentligt här snart så att vi kan åka och träffa lite folk. För jag blir så himlans rastlös av att bara vara hemma om dagarna. Nu har vi ju varit och handlat lite smått idag, men det är ju inte samma sak! :)
Nu ska vi väl kolla klart på melodifestivalen här.
Kram!


Kommentarer
Mikaela - mamma till Viktor <3

Ja, det är inte lätt att ta en bild på magen för den ser juh gigantisk ut på bild lustigt nog :P Men om jag ska vara ärlig så saknar jag inte magen, men jag saknar att känna de små rörelserna där inne.

2011-02-26 @ 22:03:33
URL: http://mikaelalindebrand.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0