Måndag igen

Ja jag säger ju att tiden försvinner på nått konstigt sätt!
Idag fick jag i alla fall sova till halv 8, med nattmatning vid klockan 3 :) Så skönt och jag är utvilad.
Idag ska vi nog till Pierre en sväng, för min pappa ska hjälpa han med hans bil typ. Jag vet inte riktigt vad det var, det är ju det här med bilar o sånt som jag inte är så bra på.
Tindra ligger o sover i vagnen nu och jag borde börja packa inför torsdagen så jag slipper virra omkring och stressa då :) Jag kan ju packa ner mina kläder och blöjor och sånt i alla fall.
Kram

Se här så gullig hon är när hon tuttar på sin tumme:


Kommentarer
Mikaela - mamma till Viktor <3

Precis! Det var som bebisen där inne förstod vad man sa, och frågade om. Men innehållet är så himla mkt bättre - jag vill inte ha honom i magen igen.



Viktor tuttar med på sin tumme, när han hittar den :) Annars tar han gärna mina fingrar, men de stoppar jag inte in när han får tänder :P Haha.

2011-02-28 @ 11:47:37
URL: http://mikaelalindebrand.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0