Första natten hemma

Fick en order om att uppdatera bloggen. Hmm, Hur många är det som läser egentligen? Och vilka är ni?

Igår kom vi hem från BB! Super skönt och massor med mys! Hon var lite gnällig igår kväll, men natten var helt otroligt bra! Vaknade för mat hlav 2 och sen fyra. Sen sov hon tills tjugo över 8, då blev det mat igen. Nu sover hon igen här brevid mej. Min fina flicka!

Igår kväll fick hennes pappa ta hand om henne lite. Jag ville inte ens släppa henne själv i sin säng. Det är riktigt jobbigt att se henne ligga själv i sin säng och titta. När hon får plats hos oss i sängen! Jag älskar henne så mycket min lilla Tindra. Helt obeskrivligt!


Kommentarer
Jennelie

Grattis ännu en gång! Hoppas allt är bra med er alla tre :)



Skulle bara säga att jag läser din blogg, Jennelie, hoppas du kommer ihåg mig sen högstadiet! ;) Vi har ju inte pratat alls de senaste året/åren.. Lite synd faktiskt...



Ha en bra kväll! Kramis :)

2011-02-02 @ 18:16:48
Elina

Jag läser:-)

2011-02-04 @ 14:47:50
URL: http://heygoodlookin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0