Meningen med livet!

Jag vet nu, jag vet vad MIN mening med livet är. Kanske dom flesta mammor tycker likadant? Kanske inte? Men jag vet i alla fall. Meningen med livet, det är barn. Sina barn, det finaste man kan få. Det enda man kan älska så högt, så ärligt. Det är meningen med mitt liv. Säkert fler barn än Tindra. Jag älskar att vara mamma. Jag älskar att vara den som tar hand om, och finns där för. Det slår allt annat i världen. Det är värt så mycket mer än alla pengar i världen. Att få vara mamma. Man är älskad utan gränser, och man älskar utan gränser. Det finns inget stopp på alla känslor man känner. Det finns inget stopp på nått alls. Vill bara titta på den underbara lilla tjejen som ligger här brevid. Kärlek, ren kärlek!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0