Hon är så himla vacker min flicka!

HAHA! Mamma hade du tänkt o sova nu va???



Det hade inte jag tänkt o göra i alla fall!(a)



Fast, oj, det är ju faktiskt mörkt ute...



Jag kanske borde sova, eller vad tycker du mamma?



Ja, jag är nog liiiite trött!


Så sov vi....

Men mamma! Är det redan morgon?



Det hängde jag inte riktigt med på...



Men okej, jag ska vara glad idag! Jag fick ju ha min fina klänning ju!
Fastän jag dreglat ner den efter 2 minuter och fastän jag inte vill sova ibland älskar du mej ändå, eller hur?





JOVISST gör jag det älskade unge! Världens busigaste, och världens vackraste!


Kommentarer
Mikaela - mamma till Viktor <3

Ja, vi får ta och ses snart med de små :) Tindra ser som sagt mindre ut än vad Viktor gör, men det kan juh bero på att han får ersättning. Men de är allt bra underbara hur de än ser ut :)



Jag förstår dig utan tvekan att det är tråkigt att vara sådär ute i skogen, för Erik kommer juh från Locknevi och vill flytta dit igen någon gång i livet, men jag skulle aldrig klara av det :D Haha. En bit ifrån staden skulle inte göra något, men för långt blir jobbigt.



Jag håller mina tummar för att det snart är något ledigt som passar er :)

2011-04-24 @ 23:02:36
URL: http://mikaelalindebrand.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0