Frisk igen... nästan :)

Idag är jag nästan frisk igen. Inget mer kräks sen igår i alla fall. Har kört med handsprit till 100 nu ;) Det var inte kul att vara sjuk, kändes som att jag var elak mot lilltjejen när jag inte orkade leka med henne... :/ Men hon verkade inte lida, hon tittade gärna på tavlor och lekte i babygymmet. Och hennes moster blir inte ledsen av att leka lite med henne så det var skönt att hon fick lite uppmärksamhet! :)
Ja, jag mår bra nu i alla fall och godungen sov faktiskt till 06.50 idag! Så jag har sovit ut. Men jag är ju fortfarande sådär slö som man blir efter en dag med magsjuka, hela kroppen tar ju stryk!

Tänkte visa upp min mage igen, sådär 9 veckor efter förlossningen!:


Absolut nöjd! Har 2,5kg kvar att gå ner nu, men jag tror att det är kvar tills dom här tuttarna försvinner! Bristningarna kan man ju inte göra nått åt, men inte fan är jag missnöjd över dom :) Dom höll sej på bra ställen och inte upp på magen! :D Så jag är riktigt nöjd :)

Sen en bild på godisbiten i min famn!:


Vackra dottern min!

Nu ska jag ta hand om min skatt!
Kraam :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0