Det blev ingen resa idag...

...för jag kom hem med mjölkstockning igår, IGEN!! Är riktigt trött på det nu... Men jaa...
Det var alltså så jävligt att det tillomed kom blod. Usch! Så säger dom att barnet ska amma så mycket som möjligt. Men det känns ju lagom fräscht att ge henne bröstet när det är blodblandad mjölk.... Stackars barn!
Ja, så vi får inte se stora tjockismagen en sista gång, innan den försvinner :( Men vi ska upp så fort hon orkar med oss vill jag lova! Gud så spännande att se hur liten Tindra varit, och jämföra med hur stor hon är nu! Och tänk om ett år kan dom leka ihop! Det skiljer ju bara 3 månader mellan dom, och med åren så märks det ju mindre och mindre! :) Åhh LÄNGTAR!!!!

Tindra söta ungen har badat nu ikväll, och idag har hon faktiskt varit vaken nästan hela tiden från klockan 12 till nu. Så mysigt att se hur hennes mat-och sovtider får mer och mer rutiner. Att hon utvecklas och, ja allt!! Sovtiden har ju varit 22-05.30 nästan sen dag ett hemma. Det var väl nån vecka hon vaknade på nätterna, men sen har hon sovit så gott hela nätterna. Och ibland kan hon sova fööööör länge, då får jag väcka henne för annars sprängs nästan mina tuttar! hihi :)

Denna VACKRA lilla prinsessa som jag fått! Vilken kärlek!


Här sitter hon (självklart med stöd) för första gången!


Världens sötaste lilla trollunge!


Go' o gla' det är hon alltid!

Kram allihopa!


Kommentarer
carina

Ja hon är en go liten trollunge. Men va tråkigt att du har mjölkstockning igen gumman. Prata med dom på BVC om det. det är inte bra att ha mjölkstockning många ggr. Kramar till er.

2011-04-13 @ 23:16:30
Pernilla

Fin hon är :)

2011-04-14 @ 11:26:30
micka

ÅÅÅHHH tindra är den sötaste ungen i världen!! Fattar inte hur man kan vara så GULLIG!! Miih saknar henne så mycket! Jaaa tänk 3 månader.. Det är ju INGENTING! Dom kommer ju alltid vara lika gamla. Man märker bara skillnaden så här första året. Jag saknar dig gumman!! Ni får komma massor massor o mysa med oss i sommar. <3

2011-04-15 @ 18:28:22
URL: http://minbebis.com/blogg/mickasj/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0