Usch!

Hemma! Efter en natt på förlossningen..
Började med en galen blödning igår och jag blir livrädd. Ringer till förlossningen och jag får komma in.
Gör ctg som ser fint ut. Sen den trevliga gynundersökningen... Usch för den säger jag bara! Upp o pilla med massa järnsaker... Läkaren hittar iaf ett blodkärl som bara spottar ut blod, och vill absolut inte sluta blöda. Trots att hon försökte med nått medel.
Får göra urinprov och så hittar dom urinvägsinfektion. Får stanna över natten och fick medicin för att stoppa blödningen och mot urinvägsinfektionen.
Massor med små bebisar överallt. Nästa besök på förlossningen är med föräldragruppen och efter det ska jag fan inte dit förrens lilla Liten ska ut!


Gjorde även ett TUL och Liten beräknades väga ungefär 1620g! Stora lilla Liten! :) Fick se lilla munnen också, som gapade och lilla näsan och ögonen, även hjärtat och alla 4 kammare. Gud vad fin Liten är. Helt otroligt! Snart kommer h*n ut! Vackra underbara lilla Liten. Jag längtar efter dej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0