Seeeeeg dag!

Ja, har precis orkat mej upp efter en riktigt LAT dag! Jag somnade ju liite sent inatt och så vaknade jag vid 7 tiden. Kunde inte sova vidare utan satte mej vid datan, tills ungefär 10.30 då jag ganska snabbt somnade igen. Det här med att vara vaken hela nätterna är väl inget som kommer upphöra när Liten kommit. Om inte Liten är en sån snäll och rar bebis, som fattar vad natt är, vill säga :)
Har i alla fall stoppat väskan, som jag ska ha med till förlossningen, i tvättmaskinen. Så det är nog färdigt snart. Då ska det bara torkas och sen är det packa dags!



Att packa i förlossningsväskan:

Till mej
- Mysdress(ombytes kläder)
- Pyjamas
- Amningsbh och amningsinlägg
- Underkläder
- Bindor(får några riktigt stora på sjukhuset)
- Nessesär(med tandborste, tandkräm, hårborste mm)
- Kamera+sladd+laddare/extra batteri
- Pengar
- Tidningar(för tidsfördriv)
- Godis(Jag äter nog hellre FRUKT!)
- MVC journal (papper på blodgrupp och sånt)
- Legitimation(även pappa måste ta med leg)
- Patientbricka
- Förlossningsbrev(om man skrivit sånt)

Till lilla Liten
- Pyjamas
- Några bodys(vet inte hur många, men Liten kommer nog kräkas ner lite iaf)
- Några par byxor
- Strumpor
- Mössa
- Snuttefilt
- Overall


Tänker hålla så länge som möjligt på att ge lilla Liten napp! Helst inte alls, men får se hur det funkar :)



Kommentarer
Laila

åå så kul! =)

2010-11-22 @ 16:47:41
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
sofia

är det bra med dig?:) kram

2010-11-22 @ 20:55:59
URL: http://sofiajahnkes.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0