Kväll med massa ont i ryggen. Skööönt! :)

Nu sitter jag hos P :) Vi ska snart äta rostmackor(och dricka oboy hoppas jag ;)) :D
Imorgon är det dags för bm besök igen :) På onsdag är det första föräldragruppsmötet! Spännande!! :)
Jag har iaf sjukt ont i ryggen idag. Tjockisen väger ju 1600 gram ungefär, klart att det blir tungt. Trots att h*n är liten för sin "ålder" hihi :)
Nu börjar tiden, då det är dags, komma ganska nära. Det är ju bara 35 dagar kvar tills Liten är "färdigbakad" :) så allt mellan 35 till 69 dagar kvar tills h*n kommer! Hoppas bara att h*n stannar tills efter nyår! :)


NU ÄR JAG HUNGRIG!



Kommentarer
Anonym

Var med i dagens blogg :)

2010-11-23 @ 09:32:01
URL: http://rebeccaste.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0