Godmorgon! :)

Ja, godmorgon! Fast att jag skulle kunnat sova hur länge som helst idag är jag vaken, och till och med pigg! :O
Svårt att somna inatt även om jag la ifrån datan. Jätte svullen i benen, säkert ingenting mot vad som komma skall, men i alla fall så känns det som det kryper i benen. Jätte svårt att ligga stilla och jag vill bara röra på benen helst gå! Usch vad läskigt det känns! Jag känner mej totalt rastlös när jag tänker på att jag inte får jobba mer. Vad ska jag nu göra hela dagarna i allt från 36 till 70 dagar, beror sej på när Liten vill titta ut?? Städa kan jag göra, och plocka med Litens kläder, för det kan jag knappt få nog av. Plus att jag måste packa bb/förlossningsväska. Dom bad mej att ta med den till förlossningen i fredags. Jag hade ju inte ens nån?!?
Liten kan ju iofs hitta på hyss och komma när som helst. Men helst vill jag att h*n stannar inne tills efter nyår. H*n får inte välja nyårsafton att titta ut på bara! Alla festar ju till det då och dricker åtminstone ett glas vin eller en öl. Inte vill jag ta taxi till förlossningen, och inte ska alla behöva tänka att jag kanske måste åka till förlossningen så vi kan inte fira. Nej stanna där inne tills i alla fall 3 januari!


Jag hade fått en fråga så tänkte svara på den här!

Angie-
Är du ensamstående mamma eller har du pojkvän? :)

grattis till magen:D så fin!

Svar:
Hej Angie, och tack! :)
Nej jag är inte ensamstående utan har pojkvän. Dock bor vi inte ihop, hoppas att han har möjlighet att flytta med mej sen när Liten kommit!
Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0