RUBRIKen som inte finns

Idag blev det barnmorskan och sen till Pierre :)
Julklappen var ett halsband. Ett hjärta, kan visa på bild sen :)
Snart kommer pappa och hämtar upp mej. Jag ska få PIZZA. Mumma vad gott!!! Och nu säger ni inte att jag är tjock, för det är jag INTE! Hihi

Lillan trycker med foten mot revbenen, och hennes huvud trycker mot mitt underliv, så det känns verkligen som att hon försöker ta sej ut där. Eller iaf att nått ska ramla ut, konstig känsla!

Längtar efter att ha henne ute istället nu. Snart januari, VÄLKOMMEN UT!... Fick för mej att jag ville ut o jogga igår. Jag som inte ens varit med på gymnastik lektionerna i skolan sen sjuan. Man vill röra på sej massor när man inte kan riktigt. Sen när hon är ute kommer det suget säkerligen försvinna... När man behöver det istället, haha.
Mamma var iaf med mej ut o gick ist. Ska nog göra det idag också förhoppningsvis! :)

Nu ska jag käka clementin!:D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0