Besök på förlossningen och galen bebis

Det var ju som sagt besök på förlossningen idag, med info om smärtlindring. Måste säga att det inte var vad jag förväntat mej! Jag trodde att vi skulle få gå runt och kolla på dom olika rummen och sånt, det har ju varit så innan vad jag har hört. Men nej! Vi fick sitta på obekväma stolar, och lyssna på en kvinna som snacka på rätt bra, i 1 timma... Då snacka hon mest om sånt man redan hört och visste. INTE värt tiden tycker jag...

Sen när vi kom hem igen var både jag och Pierre helt slut, så vi la oss och kolla på tv. Då kan jag säga att hon fick riktiga ryck där inne! Trodde nästan att hon tänkte sparka sönder nått där inne. Vi sa att hon var nog sur för att vi varit på förlossningen utan att hon fick komma ut. Det är ju så trångt nu! Hihi
Våran fina bebis! :)

Nu har jag duschat, så nu är det dags att sova.
GodNatt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0